Jaké jsou výhody a užitek realitních sítí pro klienty, makléře a kanceláře? To bylo hlavní téma realitního fóra, které se uskutečnilo v úterý 3. května v Praze. Setkání realitních profesionálů navazovalo na čtyři předchozí realitní konference, ovšem nabídlo mnoho inovací, kterými reagovalo na dynamický vývoj v oboru. Velmi detailně se věnovalo dnešnímu soutěžení realitních sítí na poli poskytování realitních služeb. Boj o schopné makléře, boj o klienta, zkvalitňování služeb. Právě v tomto segmentu měl STING co prezentovat. „Na fóru jsem mimo jiné představil naše jedinečné služby a z reakcí přítomných jsem si ověřil, že některé služby poskytujeme našim klientům jako jediní a proto u nás mají obrovskou přidanou hodnotu,“ řekl Michal Pitucha, ředitel RK STING. Vedoucí marketingového oddělení David Rewenda, který tyto služby na konferenci rozebral detailněji, jej doplnil: „Hovořil jsem především o Zákaznické kartě STING jako bendit při klienta a klíč k našim službám Klientského servisu on-line, jako je STING Detektiv nebo možnost nejen dávat tip, ale také kdykoliv sledovat, co se s ním děje.

Realitní fórum, kterého se zúčastnili ředitelé a majitelé největších realitních sítí na českém trhu, mělo za cíl zaměřit pozornost veřejnosti na přidanou hodnotu, ekonomický užitek, produktivitu a efektivní poměr ceny a kvality, které realitní sítě poskytují svým klientům, makléřům a majitelům kanceláří. Vedle těchto témat byly představeny postupy realitních sítí při dosahování kvality realitních služeb, a to včetně vzdělání a certifikace makléřů.