Zatímco v březnu patřilo prvenství za pobočku měsíce pobočce z Čech, v dubnu získala zlatou medaili pobočka jihomoravská. Neuvěřitelným výsledkem splnění business plánu na 226 % se může pochlubit Mladoboleslavská pobočka spadající pod manažerku Danu Macháčkovou. „Krize ještě nekončí a Mladé Boleslavi ke standardním obchodům přibylo řešení exekucí a s tím spojené výkupy. Myslím, že do budoucna jich bude ještě víc. K tomuto úspěchu jsme si cíleně kráčeli rok a věříme, že nebude jediný. Stojí za ním píle, nadšení, disciplína a odpovědnost k sobě samému. Tento výsledek v podstatě udělaly dvě zkušené makléřky (třetí přispěla pronájmy), takže spekulace o tom, že byl nastavený nízký plán, nepřipadá v úvahu. Velkou roli určitě hraje i to, že značka STING se stává známou i Čechách a cítím, že to tak je i v jiných regionech. Věřím, že úspěch brzy potvrdíme, aby bylo vidět, že za ním stojí poctivá práce a ne náhoda,“ řekla Dana Macháčková.

Kancelář v Uherském Hradišti splnila svůj business plán na 155 % a zaslouženě se stala pobočkou měsíce dubna. Jak tento úspěch zdůvodňuje manažerka pobočky Olga Vaculíková? „Úžasná píle, houževnatost a usilovná práce pobočky se dvěma makléři a jednou asistentkou. Makléři finišovali, jak se dalo. Svou roli jistě sehrálo také to, že přestože je každý z týmu pobočky silná individualita, mají makléři společně s asistentkou jeden společný cíl a tímto směrem táhnou za jeden provaz.

Je tradicí, že pobočku měsíce čeká luxusní večeře s regionálním ředitelem. Zatímco v Mladé Boleslavi už mají tento kulinářský zážitek za sebou, v Uherském Hradišti se ještě mají na co těšit.